نگارش مقاله isi و سابمیت مقاله نگارش شده و نکات مربوط به آن
نوشته شده توسط : editence

در این بخش می خواهیم به بیان نحوه ی نگارش مقاله isi و سابمیت مقاله بپردازیم. برای نگارش مقاله isi ابتدا باید یک موضوع تعیین شود و بر اساس آن موضوع فرآیند نگارش انجام پذیرد. در نگارش مقاله isii نباید پراکنده سخن گفت و باید به اصل موضوع به طور مرتب پرداخت. هماهنگی در بیان مطالب مهم ترین اصل در نگارش مقاله می باشد. نویسنده باید با دقت و سنجیده به بیان مطالب بپردازد و حتماً نتیجه ی مورد نظر را بیان کند. حال این نتیجه گیری ممکن است در ابتدای مقاله گفته شود و بعد تحلیل صورت پذیرد و یا ممکن است در انتهای مقاله گفته شود و یا امکان دارد در بین مطالب مقاله گفته شود. در صورتی که نا هماهنگی در نگارش قسمت های مختلف مقاله صورت پذیرد موجب عدم موفقیت نویسنده در پذیرش مقاله می شود.

نحوه ی سابمیت مقاله isi نگارش شده در ژورنال

سابمیت به معنای این است که شما مقاله خود را برای یک ژورنال ارسال کرده اید. مراحل سابمیت مقاله برای هر ژورنال متفاوت می باشد و فرآیند آن برای مقاله به دو صورت انجام می شود. هر مجله ای  روش مخصوص خود را دارا می باشد و این روش ها هیچ ارتباطی با معتبر بودن مجله ندارد.

بسیاری از ژورنال ها از طریق ایمیل این فرآیند را انجام می دهند. به این صورت که مقاله خود را پس از آن که بر اساس قواعد و استاندارد های آن ژورنال در آوردید به ایمیلی که مربوط به آن ژورنال است ارسال می کنید که گاهی کدی را دریافت می کنید. بعضی دیگر نیز مانند الزویر از طریق وب سایت خود این فرآیند را انجام می دهند. به این صورت که ابتدا نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید سپس با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شده و از طریق صفحه ی شخصی خود اطلاعات و موارد خواسته شده را ارسال می کنید در آخر نیز کدی را دریافت می کنید.

کارشناسان شرکت ادیتنس در زمینه ارسال مقاله به ژورنال می توانند شما را راهنمایی کنند تا مقاله خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: ترجمه تخصصی , ویراستاری مقاله , مقاله isi , ژورنال isi , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: